Konteksty Pedagogiczne 2(9)/2017

ISSN: 2300-6471
DOI: 10.19265/KP.2017.029

Plik PDF

Redaktor numeru:
Katarzyna Ożańska-Ponikwia
Katarzyna Ożańska-Ponikwia Słowo wstępne
10.19265/KP.2017.02917 Beata Webb
Alicia Vallero
Great teaching: models and evaluation
10.19265/KP.2017.02933 Beata Webb
Alicia Vallero
What makes good teaching? Students’ view of effective teaching in language and language teacher education programs at a university (primary research)
10.19265/KP.2017.02949 Katarzyna Ożańska-Ponikwia Positive psychology in the classroom setting from the point of view of the pre-service teachers
10.19265/KP.2017.02959 Małgorzata Zalewska-Bujak Obraz szkolnych relacji komunikacyjnych nauczyciela z uczniami
10.19265/KP.2017.02977 Anna Gaweł-Mirocha The importance of positive teacher-student relationship in enhancing the social competences of children isolated from their peers
10.19265/KP.2017.02987 Barbara Somerla Supporting the process of forming positive relations, communication and dialogue on the basis of the educational package „Kit Box of Secrets” in preschool education
10.19265/KP.2017.029105 Elżbieta Wolińska Non-verbal communication as a tool for disciplining students
10.19265/KP.2017.029115 Andrej Rajsky “The Secret of Youth” against nihilism of the youth according to Umberto Galimberti
10.19265/KP.2017.029127 Anita Żytowicz Emotions and language mediations in the micro-accounts of Polish teenage brokers
10.19265/KP.2017.029153 Katarzyna Borawska-Kalbarczyk Wirtualne środowisko kształcenia w procesie wspierania motywacji do uczenia się
10.19265/KP.2017.029165 Liliya Morska ESP (English For Specific Purposes) – implications for teaching
10.19265/KP.2017.029177 Radislav Millrood Going positive about inclusive education in Russia: what is in the way?
10.19265/KP.2017.029193 Radmila Burkovičová Current innovations in the Czech pre-school education
10.19265/KP.2017.029203 Zdzisława Janiszewska-Nieścioruk Recenzja monografii. Rozumieć chaos. Rzecz o terminach i znaczeniach im nadawanych w pedagogice specjalnej autorstwa Sławomira Olszewskiego i Katarzyny Parys