Piotr Ziewiec

redaktor statystyczny

Magister Polityki Społecznej Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego oraz magister Socjologii Wydziału Socjologii i Filozofii Uniwersytetu Warszawskiego. Badacz i analityk z wieloletnim doświadczeniem w badaniach rynku. Posiada kilkuletnie doświadczenie w badaniach ilościowych zdobyte w jednej z największych agencji badawczych – TNS Polska, gdzie pracował początkowo jako analityk, a następnie jako badacz. Prowadził także zajęcia na Uniwersytecie Warszawskim z zakresu statystycznej analizy danych ilościowych wykorzystując pakiet statystyczny SPSS. Specjalizuje się w wykorzystaniu wielozmiennowych technik statystycznych takich jak analizy skupień, analizy czynnikowe oraz analizy regresyjne. Współautor publikacji „Wykorzystanie elastycznych form zatrudnienia pracowniczego oraz organizacji pracy w województwie łódzkim” oraz „Analiza treści ofert pracy zamieszczonych w internecie” realizowanych na zlecenie Regionalnego Obserwatorium Rynku Pracy w Łodzi. Obecnie pracuje w londyńskiej centrali agencji mediowej Mindshare, gdzie zarządza międzynarodowym badaniem dotyczącym konsumpcji mediów. Równocześnie posiada własną działalność badawczą pod nazwą PeZet Research realizując projekty dla instytucji publicznych.