Refleksje o XX jubileuszowym Tatrzańskim Sympozjum Naukowym „Edukacja jutra”, Zakopane, 23–25 czerwca 2014 r. Sprawozdanie z konferencji
PDF

Słowa kluczowe

Tatrzańskie Sympozjum Naukowe „Edukacja jutra”
edukacja i nauki o niej
jubileusz

Jak cytować

KAMIŃSKA, A. . Refleksje o XX jubileuszowym Tatrzańskim Sympozjum Naukowym „Edukacja jutra”, Zakopane, 23–25 czerwca 2014 r. Sprawozdanie z konferencji. Konteksty Pedagogiczne, [S. l.], v. 2, n. 3, 2014. DOI: 10.19265/kp.2014.2.3.72. Disponível em: https://kontekstypedagogiczne.pl/kp/article/view/72. Acesso em: 25 kwi. 2024.

Abstrakt

tekst opisuje XX Tatrzańskie Sympozjum Naukowe „Edukacja ju­tra”, które odbyło się w Zakopanem 23–25 czerwca tego roku. TSN, jako cyklicz­na konferencja podejmująca problematykę związaną z edukacją i naukami o niej, ma już trwałe miejsce na mapie najważniejszych pedagogicznych wydarzeń kon­ferencyjnych w Polsce. Tegoroczna edycja związana była z jubileuszem łączącym się z jej dwudziestą już edycją. W tekście zostały opisane najważniejsze elementy tegorocznej konferencji – zarówno naukowe, jak i związane z tzw. dniem tatrzańskim, tj. wędrowaniem po górach. Opracowanie zostało zakończone wnioskami, do których doszli uczestnicy spotkania.

https://doi.org/10.19265/kp.2014.2.3.72
PDF

Bibliografia

Denek K., XX lat Edukacji jutra u stóp Giewontu, Sosnowiec 2014.

Education of tomorrow. Since education in family to system aspects of education, red. K. Denek, A. Kamińska, P. Oleśniewicz, Sosnowiec 2014.

Edukacja jutra. Aspekty edukacji szkolnej, red. K. Denek, A. Kamińska, P. Oleśniewicz, Sosnowiec 2014.

Edukacja jutra. Od tradycji do nowoczesności. Aksjologia w edukacji jutra, red. K. Denek, A. Kamińska, P. Oleśniewicz, Sosnowiec 2014.

Edukacja jutra. Od uniwersytetu do starości. Aspekty edukacji osób dorosłych, red. K. De­nek, A. Kamińska, P. Oleśniewicz, Sosnowiec 2014.

Edukacja jutra. Systemowe aspekty organizacji szkolnictwa w Polsce, red. K. Denek, A. Kamińska, P. Oleśniewicz, Sosnowiec 2014.

Rozporządzenie Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 17 stycznia 2012 r.

w sprawie standardów kształcenia przygotowującego do wykonywania zawodu na­uczyciela, Dz.U. 2012, poz. 131.

http://www.humanitas.edu.pl/Wydawnictwo/Strony/Pedagogika.aspx [dostęp: 13.07.2014].

Autor zgodnie z zaleceniem MNiSW, by przeciwdziałać praktykom „ghostwriting” i „guest authorship” składając tekst dołącza oświadczenie Autora/Autorów, w którym deklaruje wkład każdego z Autorów w powstawanie publikacji. Własnoręcznie podpisane oświadczenie należy przesłać na adres redakcji:

Joanna Skibska | w formie skanu przesłać poprzez system OJS (biblioteka wydawcy).

Autorzy nie ponoszą żadnych kosztów w związku z publikacją artykułu na łamach czasopisma Konteksty Pedagogiczne oraz nie otrzymują gratyfikacji finansowej za opublikowanie tekstu. Redakcja zastrzega sobie prawo do wprowadzania niewielkich zmian w artykułach, które nie mają wpływu na merytoryczną stronę publikacji.

Autor (Autorzy) artykułu oświadcza, że przesłane opracowanie nie narusza praw autorskich osób trzecich. Wyraża zgodę na poddanie artykułu procedurze recenzji oraz dokonanie zmian redakcyjnych. Przenosi nieodpłatnie na Wydawnictwo Libron autorskie prawa majątkowe do utworu na polach eksploatacji wymienionych w art. 50 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych – pod warunkiem, że praca została zaakceptowana do publikacji i opublikowana.
Wydawnictwo Libron posiada autorskie prawa majątkowe do wszystkich treści czasopisma. Zamieszczenie tekstu artykuły w repozytorium, na stronie domowej autora lub na innej stronie jest dozwolone o ile nie wiąże się z pozyskiwaniem korzyści majątkowych, a tekst wyposażony będzie w informacje źródłowe (w tym również tytuł, rok, numer i adres internetowy czasopisma).

Tekst jest udostępniany w internecie na licencji CC-BY-SA

Pobrania

Brak dostępnych danych do wyświetlenia.