Tom 1 Nr 8 (2017)
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Zespół redakcyjny
Recenzowanie
Indeksowanie
Etyka publikacyjna
Open Access
Kontakt
Rada naukowa
Aktualności
Aktualny numer
Recenzenci
dla autora
Zgłoszenie tekstu
Wskazówki edytorskie
Polityka prywatności
Prawa autorskie
Archiwum
Szukaj
Zarejestruj
Zaloguj
Zmień język, obecnie wybrany to:
Język Polski
English
Zarejestruj
Zaloguj
Zmień język, obecnie wybrany to:
Język Polski
English
Tom 1 Nr 8 (2017)
Opublikowany czerwca 9, 2017
Artykuły
Krystyna Ferenz
Nauczyciele wobec zróżnicowanych oczekiwań rodzicielskich
PDF
Małgorzata Kabat
Starożytna i nowoczesna cywilizacja jako wybrany kontekst rozwoju nauczyciela
PDF (English)
Stanisław Dylak
Kształtowanie (się) kompetencji językowych uczniów w integracji z edukacją przyrodniczą (wstępne studium literaturowe)
PDF
Irena Burczyk
Muzyka jako komunikat
PDF
Bartłomiej Gołek
Samokształcenie i samowychowanie młodzieży jako wyzwanie współczesności
PDF
Eliza Szymanowska
Młodzi Polacy po transformacji wobec wartośc
PDF
Katarzyna Borawska-Kalbarczyk
Technologie cyfrowe w edukacji – między immersją ucznia a indolencją szkoły
PDF
Beata Oelszlaeger-Kosturek
Modele komunikacji nauczyciela i uczniów w procesie edukacyjnym (na przykładzie edukacji wczesnoszkolnej)
PDF
Elżbieta M. Minczakiewicz
Dyslalia na tle innych wad i zaburzeń mowy u dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym
PDF
Karel Neubauer, Jan Zvoniček, Lenka Neubauerová
Wykorzystanie specjalistycznych technologii informacyjno--komunikacyjnych w zakresie fonologicznego różnicowania dźwięków oraz rozwoju mowy u dzieci
PDF (English)
Ondřej Šimik
Syntaktyczna i semantyczna trudność tekstu w historycznej części podręczników w obszarze edukacyjnym „Człowiek i jego świat”
PDF (English)
Robert Pysz
Czytelnictwo e-booków wśród studentów kierunków humanistyczno--społecznych. Komunikat z badań pilotażowych
PDF
Radmila Burkovičová
Praktyki pedagogiczne jako element stawania się nauczycielem
PDF (English)
Karin Fodorová
Realizacja planu rozwoju zawodowego nauczycieli przedszkola
PDF (English)
Anita Gis
W uczniowskim zwierciadle, czyli licealiści o studenckich lekcjach egzaminacyjnych. Raport z badań
PDF
Elżbieta Wolińska
Rola zajęć umuzykalniających w rozwoju dziecka
PDF
Karina Szafrańska, Iwona Klonowska
Wykorzystanie metody dramy w profilaktyce zachowań ryzykownych młodzieży gimnazjalnej
PDF
Julia Legomska
Sprawozdanie z konferencji Kultury obrazu – tabu – edukacja(Katowice, 19–20.10.2016)
PDF
Marta Kazienko-Szczerbak
Recenzja książki Bernadety Niesporek-Szamburskiej Stereotyp „czarownicy” i jego modyfikowanie. Na przykładzie tekstów dla dzieci i wypowiedzi dziecięcych (Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego, Katowice 2013)
PDF
Maciej Kołodziejski
Recenzja książki Jadwigi Uchyły-Zroski Śpiew jako wartość osobowa dziecka. Tom 1: Stałość i zmienność rozwoju myśli naukowej przełomu XX i XXI wieku, Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego, Katowice 2015
PDF
×
Nazwa użytkownika (np. jankowalski)
*
Wymagane
Hasło (dozwolone małe litery i cyfry)
*
Wymagane
Zapomniałeś(aś) hasła?
Zapamiętaj nazwę użytkownika i hasło
Zaloguj się
Brak konta?
Zarejestruj się